Organiseren van je agenda
- Beschik je over verschillende eindeloze takenlijstjes die je telkens weer opnieuw opmaakt en waarbij er enkel taken bijkomen en er nooit kunnen worden geschrapt?
- Verschuif je een geplande taak voor de zoveelste keer weer naar een andere datum en haal je zo je deadlines niet?
- Voel je je de hele tijd schuldig omdat je vanalles tegelijkertijd doet, maar niets echt afwerkt?
- Voel je je dagelijks vermoeid en gestresseerd door een overvolle agenda?
Ik kan je helpen bij het leren efficiënter indelen van je beschikbare tijd.
Samen maken we een overzicht van de taken die je belangrijk genoeg vindt om je kostbare tijd aan te geven. Â Prioriteiten stellen is dus de boodschap!
Zo kan je korte metten maken met de negatieve gevoelens die gepaard gaan met eindeloze onafgewerkte takenlijstjes.
Taken worden geprioriseerd en niet meer uitgesteld, maar uitgevoerd en definitief afgehandeld.
Met een goed werkende agenda vind je ook nog ‘vrije tijd’.